»Govorimo o 21 državah in 350-milijonskem trgu. Šele ko smo začeli delati regijsko platformo Big See, sem dojel, kako smo majhni in kako ničesar ne vemo o svojih sosedih. Ničesar ne vemo o Italijanih, ničesar ne vemo o Madžarih, kaj šele o Makedoncih, Turkih, Izraelcih. Ampak, iz tega prostora so tri civilizacije naredile svet, zato se je treba le vprašati – ali je možna še ena renesansa?«
»Bojan Klančar je bil prvi nagrajeni oblikovalec leta, podelitev nagrad je potekala na gospodarsko-oblikovalskem forumu na Gospodarski zbornici – koktejle je mešala Mika Cimolini, napovedovalka pa je bila Eva Irgl.«
»Po strokovni presoji potrebnih investicijskih vlaganj in urejene namembnosti so se kot najustreznejši za nemoteno nadaljevanje dejavnosti NLZOH-ja v Celju izkazali prostori na Ljubljanski 20b.«
»Ob srednem vdoru meteorne vode je ta preprosto prebila dotrajano obstoječo izolacijo kletnih prostorov, v katerih delujejo snemalni studio Drame, blagajna gledališča in depo gledaliških listov in drugih publikacij Drame. V kletnih prostorih so bili pod vodo celo nekateri za naše dnevno delovanje zelo pomembni računalniki.«
»Lahko bi rekli, da je slovensko nekaj, kar je majhno, majceno. To pri Štiglicu ni nikoli. On gre vedno v širino - kjer koli je, odpira prostor. Ni treba, da smo zato, ker smo Slovenci, maloštevilni, tudi majhni.«
»Verjemite, da je taka nesreča ena najhujših in najbolj stresnih v reševalstvu, kadar moraš oskrbeti svoje kolege ali svojce, zato smo tudi ekipi, ki je posredovala na kraju, pomagali z zaupniki, ki so izučeni, da opravijo razbremenilne pogovore.«
»Poleg celotne urbanistične zasnove, s katero je Plečnik spremenil naš vsakdan v centru Ljubljane, je gotovo pustil veliko nesnovnega, med drugim idejo, da lahko z vnovično uporabo in poceni ter dostopnimi materiali narediš nekaj mogočnega in večnega.«
»Kaj je vaša prva asociacija ob besedni zvezi 'Plečnikova dediščina'? Poleg celotne urbanistične zasnove, s katero je Plečnik spremenil naš vsakdan v središču Ljubljane, je gotovo pustil veliko nesnovnega, med drugim idejo, da lahko z vnovično uporabo in poceni ter dostopnimi materiali narediš nekaj mogočnega in večnega.«